Przyjazny Blog

Prezenty dla niego dystrybuowane przez producentów samochodów

Prezenty dla niego

Prezenty dla niego

Współcześnie przedsiębiorstwami, które coraz intensywniej się reklamują są producenci samochodów. Są to firmy międzynarodowe, dysponujące znacznymi środkami na kampanie reklamowe. Nic zatem dziwnego, że prowadzą one m. in. takie działania jak dystrybucja gadżetów reklamowych. Są to działania bardzo skuteczne, przynoszące wymierne skutki w postaci pozyskiwania nowych klientów, lub przynajmniej osób zainteresowanych produktami danego producenta samochodów (bo nie tak łatwo przekonać kogoś od razu do kupna nowego samochodu, często wystarczy, aby zainteresował się on daną marką). W jaki sposób gadżety, o których mowa, mogą być dystrybuowane? Producenci samochodów mają opracowanych kilka metod. Warto wymienić najlepsze z nich.

W ramach pierwszej metody np. prezenty dla niego są wręczane osobom zapisującym się na jazdę próbną w salonie sprzedaży danej marki samochodów. Jest to metoda sprawiająca, że taka osoba chętnie powróci jeszcze raz, sprawdzić inny model samochodu. I z tego sprawdzania może wyjść ostatecznie zakup. Poza ofertą i obniżkami cenowymi na poszczególne modele, warto przyciągać klientów właśnie w ten sposób.

Ale warto też rozdawać prezenty dla niego uczestnikom różnego rodzaju imprez plenerowych. Imprezy te są bardzo często organizowane lub sponsorowane przez producentów samochodów. Dlaczego? Ponieważ dobrze wiedzą oni, że podczas tego rodzaju imprez pojawi się dużo ludzi, spośród których większość to potencjalni klienci – nabywcy aut danej marki. I właśnie na tej grupie zależy danej firmie. Dla tej właśnie grupy przeznaczone są upominki, o których mowa.

Można też Prezenty dla niego rozdawać osobom przypadkowo znajdującym się obok stoiska firmowego, podczas akcji rozdawania gadżetów przechodniom. Takie akcje również podejmuje się coraz bardziej ochoczo, a wynika to z faktu, że akcje takie są uważane za skuteczne. W marketingu komercyjnym najbardziej liczy się bowiem skuteczność akcji reklamowej i jej efektywność w stosunku do poniesionych kosztów.

Dystrybucja gadżetów, ogólnie rzecz biorąc, jest względnie tania, a na pewno tańsza niż reklama np. w telewizji.

Tagi: , ,

© 2016 - 2019 Przyjazny Blog